De vriendenkring

WORD EEN VRIEND VAN HET ULFTS MANNENKOOR!

De Stichting Vriendenkring van het Ulfts Mannenkoor werd in 1984 opgericht op initiatief van een aantal enthousiaste UMK supporters. De gestage groei van het dorpse Ulfts mannenkoor tot een groot regionaal koor, noodzaakte tot een ruimere begrotingsopzet omdat zich steeds meer leden aandienden. Een actief bestuur slaagde erin een Stichting Vriendenkring op te richten en verder uit te bouwen tot wat het nu is; een club van een groot aantal enthousiaste begunstigers, die jaarlijks financieel en moreel bijdragen.

DE BELANGRIJKSTE DOELEN VAN DE VRIENDENKRING

Bijdragen in de opleidings-en scholingskosten van koor-en solisten.
Bijdragen in de kosten van uniformen en presentatie.
Bijdragen in de communicatie uitingen: publicatie de Grote Terts, website. Contact voor meer informatie

OOK EEN VRIEND WORDEN BIJ STICHTING DE VRIENDENKRING?

Dit zijn de mogelijkheden:
Particuliere sponsor – Vriend van het UMK
Zakelijke Sponsorpakketten: “A “, “B”, “Ster” en Hoofdsponsor” Meer over de sponsormogelijkheden “De doelstelling is om “ons Mannenkoor” in de breedste zin van het woord te ondersteunen. Met uw steun, kunnen we daarmee nog jarenlang doorgaan!”

Uitslag ulfts mannenkoor loterij 2021

Hier volgt de formele trekkingsuitslag door notaris Hendriks te Ulft op 10 december 2012.

Vooral dankzij uw fantastische medewerking en geweldige inzet is de UMK Loterij 2021 een groot succes geworden. Met de opbrengst van de loterij wordt het koor en de dirigent ondersteunt bij de opleiding van nieuwe zangers en bij concertoptredens in binnen-en buitenland.

De Super-Hoofdprijs, een elektrische fiets van het merk Voque, is mede beschikbaar gesteld door Bike Totaal Frazer uit Ulft.

1e prijs:

11e prijs:

Dubbele fietstas

Lotnummer   0751

Alle loten zijn ter verkoop aangeboden in de periode 1 t/m 30 november 2021. Alleen verkochte lotnummers hebben deelgenomen aan de formele trekking van de prijswinnende loten op 6 december 2021 door Notaris Hendriks te Ulft. Alle winnaars ontvangen persoonlijk bericht.

Voor deze loterij is vergunning verleend door de gemeente Oude-IJsselstreek aan de Stichting Vrienden van het Ulfts Mannenkoor.

Het bestuur van de Vriendenkring van het Ulfts Mannenkoor feliciteert alle winnaars van harte met hun prijs en dankt u van harte voor uw medewerking.