HOE U ONS KUNT SPONSOREN

U ondersteunt het Ulfts Mannenkoor door bijdragen te doen voor grotere uitgaven zoals voor concertkleding, de organisatie van grote concerten en voor de promotie van het koor. Ook draagt u via de Vriendenkring bij in de kosten van scholing en opleiding van solisten en koorleden. Het Ulfts Mannenkoor kan blijven zingen op hoog niveau en kan dankzij u haar sociale functie ook naar de toekomst blijven vervullen.

PARTICULIER SPONSORPAKKET

Een particulier (duo)lidmaatschap van de Vriendenkring kost € 50,00 per jaar en daar zetten we graag het volgende tegenover:

• Gratis toezending 4 maal per jaar van het UMK verenigingsblad “de Grote Terts”.

• Gratis 2 toegangskaarten voor het jaarlijkse Dank-U-Wel concert.

ZAKELIJKE SPONSORPAKKETTEN

Voor zakelijke begunstigers kent Stichting Vriendenkring Ulfts Mannenkoor ook aantrekkelijke sponsormogelijkheden.
Wordt uw interesse in een zakelijke ondersteuning van het Ulfts Mannenkoor gewekt? Dan horen wij graag van U.

SPONSORPAKKET A

Een zakelijk sponsorpakket “A” van de Vriendenkring kost € 100 per jaar. Voor de zakelijke begunstiger die het Ulfts Mannenkoor een warm hart toedraagt. De tegenprestatie is:

• Gratis 4 toegangskaarten voor het jaarlijkse Dank-U-Wel concert.

• Toegang tot UMK concerten of concerttickets tegen gereduceerde prijzen.

Geïnteresseerd in een omvangrijker pakket?
Kijk dan even bij het nu volgende sponsorpakket: B

SPONSORPAKKET B

Een zakelijk sponsorpakket “B” van de Vriendenkring kost € 250 per jaar Voor de zakelijke begunstiger die wat extra wil bijdragen, maar ook iets meer terug verwacht. De tegenprestatie is:

• Gratis 6 toegangskaarten voor het jaarlijkse Dank-U-Wel concert.

• Toegang tot UMK concerten of concerttickets tegen gereduceerde prijzen.

• Gratis 2 toegangskaarten voor het traditionele Kerstconcert.

Wilt u liever een sponsorpakket met reclamewaarde?
Kijk dan eens naar het STER SPONSOR pakket.

STER SPONSORPAKKET

Een zakelijk “STER” sponsorpakket van de Vriendenkring kost € 500 per jaar. Voor de zakelijke begunstiger die ook graag de reclamewaarde ziet van zijn bijdrage. De tegenprestatie is:

• Gratis 6 toegangskaarten voor het jaarlijkse Dank-U-Wel concert.

• Toegang tot UMK concerten of concerttickets tegen gereduceerde prijzen.

• Gratis 4 toegangskaarten voor het traditionele Kerstconcert.

• Uw bedrijfslogo en advertentie op de hartpagina van de Grote Terts.

• Logo en naamsvermelding op de website van UMK.

Wilt u liever een sponsorpakket met reclamewaarde?
Kijk dan eens naar het STER SPONSOR pakket.

HOOFD SPONSORPAKKET

Het Hoofdsponsor pakket is een maatwerk-sponsorpakket dat waar voor zijn geld wil bieden.

Voor de zakelijke begunstiger die zijn wensen niet vindt in de hiervoor genoemde sponsor opties en die zijn naam voor een langere periode wil verbinden aan alle publicitaire- en artistieke activiteiten van het Ulfts Mannenkoor.

In samenspraak stellen we graag passend maatwerkpakket samen.