WAT mensen over ons zeggen

Wij horen graag hoe u het Ulfts Mannenkoor heeft ervaren. Laat daarom gerust een reactie achter.

Fantastisch koor!

Ik heb een repetitie van dit koor mogen bewonderen en ik was enorm onder de indruk. De kwaliteit van de zang, de professionaliteit van de dirigent het plezier van alle leden spatte er vanaf. Dit koor straalt pure passie uit en je voelt dat hier een grote hoeveelheid ervaring aan ten grondslag ligt. Ik kom dan ook graag nog een keer een concert bijwonen!

Melle Bloemen | 24.09.2021

Een geweldig koor met een mooie website

Bij een geweldig koor hoort een mooie website... Ik ben blij verrast nu ik na een tijdje weer eens een kijkje neem op jullie site. Geheel vernieuwd en met een makkelijk en duidelijk te navigeren menu. We hebben elkaar door coronatijd lang niet meer gezien, maar ik hoop dit zangseizoen tóch weer een keer te komen luisteren en genieten van jullie schitterende zang. Vijf jaar geleden bij mijn afscheid zei ik het al "jullie hebben voor altijd een plaats in het muzikale gedeelte van mijn hart". Met een muzikale groet van jullie oud- Ladyspeaker.

Marian Hageman | 25.09.2021

Mooie website

Vanavond heb ik jullie nieuwe website bekeken, chapeau! De site is mooi, overzichtelijk en duidelijk met prima informatie en prachtige foto’s. Succes toegewenst op muzikaal gebied met mooie concerten in binnen- en buitenland.

Marlies van Hal | 02.11.2021