U bent van harte welkom!

In de loop der jaren is het Ulfts Mannenkoor uitgegroeid naar een grootte van circa 100 zangers. Inmiddels is het een regionaal koor geworden met zangers niet alleen uit Ulft, maar ook uit Gendringen, Voorst, Megchelen, Borculo, Dinxperlo, Varsselder, Silvolde, Terborg, Gaanderen, Doetinchem, Vorden, Hengelo, Haaksbergen, Lichtenvoorde, Zeddam, Stokkum, Lobith, Herwen, Zevenaar en Bemmel.

Wij zijn op zoek naar mannen tot 55 jaar zonder zangervaring en mannen tot 60 jaar met zangervaring, die van zingen hun hobby willen maken dan wel hun hobby willen uitbreiden, en daarvoor dan terecht kunnen bij een echt Mannenkoor. Op ons repertoire staan zowel klassieke werken als het moderne genre b.v. uit een aantal bekende musicals. Het hoeft absoluut geen belemmering te zijn als u geen noten kunt lezen. Waar het vooral om gaat is het zangplezier.
U denkt misschien ‘ik kan helemaal niet zingen’. Onze dirigent daagt u hierbij uit hem daarvan te overtuigen dat u niet kunt zingen. Vele mensen kunnen beter zingen dan dat ze zelf ooit zouden vermoeden. Ook is er de mogelijkheid om op kosten van het koor een solistenopleiding te volgen.

Uiteraard betekent vorenstaande niet dat mannen van boven de 60 jaar niet welkom zijn. Houdt u van mannenkoorzang, heeft u een goede stem en bent u geïnteresseerd, loop dan gerust tijdens een van de repetities bij ons binnen. Wij repeteren iedere dinsdagavond van 19.30 tot 22.00 uur in de Cultuurfabriek DRU, Hutteweg 24 7071 BV te Ulft.

Wanneer u dit formulier invult gaat u automatisch akkoord met ons privacybeleid.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.